Za aktivacijo davčne blagajne boste najprej pridobili namensko digitalno potrdilo preko portala eDavki, ki je brezplačno in ga lahko prevzamete na portalu MJU v nekaj minutah! Podrobna VIDEO navodila, kako do namenskega digitalnega potrdila najdete na tej povezavi za prevzem pa tukaj. Za VIDEO ogled kako oddati zahtevek in prevzeti potrdilo kliknite TUKAJ.
Aktivacija Davčne Blagajne
2. korak. Dodati poslovni prostor oz. prodajno mesto
Pred prvim davčno potrjenim računom, boste dodali poslovni prostor. Poslovni prostor je lahko nepremičnina ali premičnina. V kolikor boste dodajali npr. sedež vašega podjetja ali poslovalnico, imejte pripravljene podatke iz spletne storitve GURS - aplikacije JAVNI VPOGLED.
Davčna Blagajna je aktivirana
3. korak. Dodajte osebe oz. uporabnike in veselo začnite z uporabo.
Za konec morate dodati/vnesti le še uporabnike oz. osebe, ki bodo izdajale davčno potrjene račune. Če ste to vi, boste vnesli le še vašo davčno številko. Sicer povabite še ostale uporabnike in dodajte njihove davčne številke.
Kaj pa Interni Akt?
Interni Akt je z našo aplikacijo popolnoma enostavna stvar.
Zakaj? Ker vam ga aplikacija pripravi samodejno brez da bi morali vi karkoli dodatno postoriti. Tako enostavno je vse skupaj z nami. Ne privoščite si globe za nesprejetje akta, ki lahko znaša do 75.000,00 EUR!